Herkese iyi günler! İşletme alanında kendimi geliştirmek istiyorum ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. Kaliteli işletme kursları veya okulları önerebilecek olan var mı? Sadece teori değil, uygulamaya geçirebileceğim gerçek dünyadan bilgiler içeren, pratik odaklı bir kurs arıyorum. Şimdiden teşekkürler!
